Przebudowa leśniczówki Tuczapy w Kol. Miętkie 79
Podstawowe dane postępowania
Numer ogłoszenia: 118766 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Mircze , ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, woj. lubelskie,
tel. 084 6519002, 6519074, faks 084 6519002.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/mircze
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Panstwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa leśniczówki Tuczapy w
Kol. Miętkie 79.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Planuje się przebudowę
leśniczówki poprzez: - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych oraz gładzi gipsowych -
wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, oraz przebudowę
kotłowni - przebudowę schodów wewnętrznych, - wymianę tynków ścian i sufitów - malowanie
farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - wykonanie podłóg i posadzek - remont studni
głębinowej Szczegółowy zakres robót zawiera : - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót, - przedmiar - projekt.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących
niewięcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego
samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia
dotychczasowemu Wykonawcy. Zamówienie uzupełniające może być udzielane etapami
(wielokrotnie)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 3000 zł (
trzy tysiące zł). 2.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz.
1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na
rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank O/ Zamość 94 1500 1807 1218 0002 4332 0000, z
dopiskiem na blankiecie przelewu: Przetarg na przebudowę leśniczówki Tuczapy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w
sposób szczególny, ponieważ Wykonawca nie musi posiadać uprawnień do prowadzenia
działalności, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną sprecyzowane łącznie
z potencjałem kadrowym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej
dwóch robót budowlanych, z zakresu budownictwa , o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł
każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, (a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), oraz potwierdzonych, że
zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca
wskaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w
specjalności budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, który będzie
uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiajacy wymaga ubezpieczenia prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem
zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł ( słownie sto tysięcy złotych ) wykonawca
udokumentuje, że posiada własne środki lub zdolność kredytową w wysokości co
najmniej 70.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/mircze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba
zamawiajacego: Nadleśnictwo Mircze ul. Hrubieszowska 55.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego - sekretariat pokój nr. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Szczegółowe informacje o postępowaniu - pliki
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~siwz_modernizacja_tuczapy.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~pelnomocnictwo_tuczapy.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_art_24.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_z_art.22.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~oswiadczenie_o_uprawnieniach.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~oferta_lesniczowka.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~umowa_moderniz._tuczapy.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~wykaz_osob_1_.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~wykaz_robot_moderniz._tuczapy.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~specyfikacja_techniczna_roboty_budowlane_lesniczowka_tuczapy.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~specyfikacja_techniczna_roboty_elektryczne_lesniczowki_tuczapy.doc (1.0MB)
-
.DOCpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~specyfikacja_techniczna_roboty_sanitarne_tuczapy.doc (1.0MB)
-
.PDFpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~ofertowy_mircze.pdf (1.0MB)
-
.PDFpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~projekt_przebudowy_1.pdf (1.0MB)
-
.PDFpx_dg~rdlp_lublin~nadl_mircze~projekt_przebudowy_2.pdf (1.0MB)