Zamówienia publiczne
http://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/web/lubaczow
Dotyczy uruchomienia platformy zakupowej
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów powyżej progu (przetargi zgodnie z Prawem zamówień publicznych). W chwili obecnej dotyczyć to będzie przetargów powyżej tzw. progu unijnego.
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 18.10.2019 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
• Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
• Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
• Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
• Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
• W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z Pzp ważny kwalifikowany podpis elektrniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Pliki do pobrania - lista załączników
-
.PDFInformacja o konieczności posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego
-
.PDFZarządzenie nr 21/2017 - Regulamin udzielania zamówień o szacunkowej wartości do 30 tys. euro
-
.PDFZarządzenie nr 25/2017 w sprawie powołania komisji przetargowej, obowiązków poszczególnych członków komisji oraz zespołu w celu sprawowania nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia
-
.PDFZarządzenie nr 44/2017 zmieniające Zarządzenie nr 25/2017 Nadleśniczego Nadleśnictwa Lubaczów z dnia 05.09.2019 r. w sprawie powołania komisji przetargowej, obowiązków poszczególnych członków komisji oraz zespołu w celu sprawowania nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia
-
.DOCXRegulamin udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących z POIŚ oraz których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 50 tys. zł netto
-
.DOCXRegulamin udzielania zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących z POIŚ, realizowanych w oparciu o zasadę konkurencyjności w zakresie zamówień o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej kwotę 50 tys. zł netto