Komunikaty i ogłoszenia
Ze względu na sytuację epidemiologiczną w Polsce informujemy, że od dnia 16 marca b.r. do odwołania biuro Nadleśnictwa Supraśl będzie zamknięte dla interesantów.
W związku z zaleceniami służb sanitarnych wynikającymi z rozprzestrzeniania się koronawirusa prosimy wszystkich interesantów o załatwianie spraw drogą mailową lub telefoniczną. Jeżeli uważacie Państwo, że Wasz przyjazd do nadleśnictwa jest niezbędny prosimy o wcześniejsze telefoniczne umówienie.
Prosimy wziąć pod uwagę, że część pracowników może być nieobecna w pracy bądź pracować zdalnie.
Numer do kontaktu: 85 71 31 550; kom. 691 366 214
Adres e-mail: suprasl@bialystok.lasy.gov.pl
Pozostałe numery telefonów są dostępne na stronie internetowej Nadleśnictwa Supraśl: https://suprasl.bialystok.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
Dziękujemy za zrozumienie
Supraśl, dnia 31.05.2021 r.
SA.234.3.2021
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że w plikach do pobrania poniżej znajduje się zawiadomienie o unieważnieniu w części postępowania prowadzonego w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego z dnia 2021-05-28.
Supraśl, dnia 28.05.2021 r.
SA.234.3.2021
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że w przetargu na sprzedaż środków trwałych, w części dotyczącej używanego ciągnika rolniczego URSUS 5314, nr rej. BIA 03EK, dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej.
Wybrana została oferta nr 9 złożona przez firmę: AUTO-TRANS Krystyna Sakowicz, ul. Wspólna 44, 07-202 Wyszków.
Uzasadnienie wyboru:
Propozycja Oferenta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. z 2019r. poz. 2004).
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
Oferta nr 3:
Zaremba Adam, Knorydy 155, 17-111 Boćki.
Cena brutto: 30 600,00 zł
Oferta nr 4:
DS - AUTU Danuta Sakowicz, ul. Brzozowa 10, 07-200 Wyszków.
Cena brutto: 31 617,00 zł
Oferta nr 5:
Gospodarstwo Rolne Maciej Drostek, ul. Kruhel Pełkiński 85, 37-500 Jarosław
Cena brutto: 35 000,00 zł
Oferta nr 6:
Kozak Zbigniew, ul. Stary Lubin 40, 59-300 Lubin
Cena brutto: 26 111,00 zł
Oferta nr 7:
Jacek Mizerski P. H. U., Niedarczów Dolny – Wieś 1, 26-713 Kazanów
Cena brutto: 40 680,00 zł
Oferta nr 8:
Oleksza Paweł, Pierożki 11, 16-113 Szudziałowo
Cena brutto: 20 100,00 zł
Oferta nr 9:
AUTO-TRANS Krystyna Sakowicz, ul. Wspólna 44, 07-202 Wyszków.
Cena brutto: 45 215,00 zł.
Oferta nr 10:
Galoch Tadeusz, Sempółki 10, 99-200 Poddębice
Cena brutto: 31 125,00 zł
Oferta nr 11:
AGRETECH Krystyna Jabłońska, Wojny – Izdebnik 1, 18-210 Szepietowo
Cena brutto: 38 889,00 zł
Oferta nr 12:
Piotr Skóra, ul. Pińczowska 22, 28-440 Działoszyce
Cena brutto: 31 999,99 zł
Oferta nr 13:
Firma Handlowa „RAK – POL”, Rafał Rak, Leśna Stara Wieś 68, 26-010 Olsztyn
Cena brutto: 33 326,00 zł
Oferta nr 14:
F. H. U. „AGNEX” Agnieszka Kołodziej, Zabagnie, ul. Radosna 82, 32-340 Wolbrom
Cena brutto: 35 220,00 zł
Oferta nr 15:
WYNAJEM MINIKOPARKI, Krzysztof Piotrowski, ul: Pączek Gorzycki 25, 39-432 Gorzyce
Cena brutto: 35 200,00 zł
Oferta nr 16:
PHU Janusz Baranowski, Krępkowo 13, 62-420 Strzałkowo
Cena brutto: 28 767,00 zł
Oferta nr 17:
Maksimowski Waldemar, Żarnowo Pierwsze 15C, 16-300 Augustów
Cena brutto: 37 700,00 zł ,
zaś w części dotyczącej używanego rozrzutnika CYNKOMET N235/1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 Auto – Mix Skiba Kacper, ul. Główna 33, 37-410 Wólka Tanewska.
Uzasadnienie wyboru:
Propozycja Oferenta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. z 2019r. poz. 2004).
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
Oferta nr 1:
Zaremba Adam, Knorydy 155, 17-111 Boćki.
Cena brutto: 2 220,00 zł
Oferta nr 2:
Auto – Mix Skiba Kacper, ul. Główna 33, 37-410 Wólka Tanewska
Cena brutto: 2 277,00 zł
Podpisał: Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl Jarosław Karpiuk
Supraśl, 13.05.2021r.
Zn.spr.: SA.234.3.2021
OGŁOSZENIE
Skarb Państwa – PGL LP Nadleśnictwo Supraśl, ul: Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl, ogłasza pisemny przetarg publiczny nieograniczony (zbieranie ofert) na sprzedaż n/w używanych maszyn rolniczych:
1.Pług dwuskibowy
- marka i typ: AGROMET U02171
- rok prod. 1990
- cena wywoławcza: 750,00 zł. (brutto)
2. Rozrzutnik
- marka i typ: CYNKOMET N235/1
- rok prod. 1995
- cena wywoławcza: 2 200,00 zł. (brutto)
3. Siewnik do nasion drobnych
- marka i typ: PACZKÓW SM 16
- rok prod. 1991
- cena wywoławcza: 800,00 zł. (brutto)
Szczegółowy opis przedmiotu przetargu zawiera załącznik nr 2 (opinie Certyfikowanego Rzeczoznawcy Techniki Samochodowej).
Maszyny można oglądać na terenie zaplecza technicznego przy biurze Nadleśnictwa Supraśl w dniach 14 - 27.05.2021 r. (w dni robocze), w godzinach 0800 – 1000 i 1300 – 1400 – we wcześniej uzgodnionym terminie z uwagi na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się koronowirusa.
Osobą odpowiedzialną za udostępnienie ciągnika do wglądu jest Krzysztof Domalewski, telefon +48 85 713-15-50 wew. 555 lub +48 691 362 440.
Otwarcie ofert nastąpi po dobowej kwarantannie dokumentów, tj. 28.05.2021 r. o godz. 1000 w siedzibie Nadleśnictwa Supraśl. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na konto Nadleśnictwa Supraśl: 68 2030 0045 1110 0000 0072 7060, w terminie do dnia 28.05.2021 r. do godziny 0900, z zaznaczeniem na przelewie – „Wadium dotyczy zakupu używanego (pługa rolniczego, rozrzutnika lub siewnika do nasion drobnych”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta - zostanie zarachowane na poczet ceny.
Wadium przepada na rzecz sprzedawcy, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyla się od zapłaty różnicy pomiędzy ceną nabycia a kwotą uiszczonego wadium bądź od zawarcia umowy w terminach określonych w ogłoszeniu.
Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza zawarcie umowy sprzedaży w trybie przetargu.
Oferent zobowiązuje się do dokonania osobistego odbioru przedmiotu sprzedaży na własny koszt.
Oferta winna zawierać wypełniony formularz „Oferta na zakup używanego pługa dwuskibowego, rozrzutnika lub siewnika do nasion drobnych” (zgodny z treścią załącznika nr 1 do ogłoszenia).
Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, można otrzymać w biurze Nadleśnictwa (w godzinach pracy) lub pobrać ze strony internetowej Nadleśnictwa:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suprasl/komunikaty_i_ogloszenia
Pisemne oferty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Supraśl, bądź przesłać pocztą lub kurierem /liczy się data otrzymania dokumentów/, w terminie do dnia 27.05.2021 roku do godziny 0900 w zamkniętych kopertach, opatrzonych informacją:
„Oferta przetargowa na zakup używanego pługa dwuskibowego, rozrzutnika lub siewnika do nasion drobnych”.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Uczestnicy postępowania zostaną pisemnie poinformowani o wyniku przetargu bądź jego unieważnieniu. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta przestaje wiązać, gdy zostaje wybrana inna oferta. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest odebrać ciągnik osobiście i na własny koszt.
Oferent, którego oferta została wybrana jest obowiązany niezwłocznie zapłacić kwotę, stanowiącą różnicę pomiędzy ceną nabycia a kwotą uiszczonego wadium, nie później niż w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wynikach przetargu.
Nadleśnictwo nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte w przedmiocie przetargu.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaofiarowało tę samą cenę, prowadzący przetarg wybiera nabywcę lub postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie licytacji między tymi oferentami, wyznaczając jednocześnie termin licytacji.
Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Informacji szczegółowych na temat przetargu udziela w godzinach pracy Krzysztof Domalewski, telefon +48 85 713-15-50 wew. 555 lub +48 691 362 440.
Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Supraśl informuje, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Supraśl, ul: Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl zwane dalej Administratorem Danych, tel.: +48 85 713 15 50, e-mail: suprasl@bialystok.lasy.gov.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się pod adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia u Administratora Danych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Decyzja Nr 243 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie udostępnienia jednolitych wzorów dokumentów dotyczących zamawiania usług leśnych z zakresu gospodarki leśnej w jednostkach organizacyjnych w Lasów Państwowych, oraz art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy.
5. Administrator Danych może przetwarzać dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora Danych, o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
6. Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych, podmiotom, z których usług Administrator Danych będzie korzystał w ramach realizacji umów.
7. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
8. Ma Pan/Pani prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) sprostowania danych (art. 16. RODO),
3) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność
przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
9. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż okres wynikający z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe jednak nie dłużej niż okres 5 lat.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym a następnie wymogiem umownym wynikającym z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencja niepodania danych osobowych może skutkować wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia i realizacji umowy cywilnoprawnej. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Supraśl, 13.05.2021r.
.
Zn.spr.: SA.234.3.2021
OGŁOSZENIE
Skarb Państwa – PGL LP Nadleśnictwo Supraśl, ul. Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl, ogłasza pisemny przetarg publiczny nieograniczony (zbieranie ofert) na sprzedaż używanego ciągnika rolniczego URSUS 5314 (nr rej. BIA 03EK, nr VIN 0132361, rok prod. 2003, nr inw. 746/345/03). Szczegółowy opis przedmiotu przetargu zawiera załącznik nr 2 (opinia Certyfikowanego Rzeczoznawcy Techniki Samochodowej).
Historię napraw, konserwacji oraz przeglądów pojazdu przedstawia załącznik nr 3.
Cena wywoławcza za przedmiot przetargu wynosi 18.900,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćset 00/100) brutto. Ciągnik można oglądać na terenie zaplecza technicznego przy biurze Nadleśnictwa Supraśl w dniach 14 - 27.05.2021 r. (w dni robocze), w godzinach 0800 – 1000 i 1300 – 1400 – we wcześniej uzgodnionym terminie z uwagi na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się koronowirusa.
Osobą odpowiedzialną za udostępnienie ciągnika do wglądu jest Krzysztof Domalewski, telefon +48 85 713-15-50 wew. 555 lub +48 691 362 440.
Otwarcie ofert nastąpi po dobowej kwarantannie dokumentów, tj. 28.05.2021 r. o godz. 1000 w siedzibie Nadleśnictwa Supraśl. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) na konto Nadleśnictwa Supraśl: 68 2030 0045 1110 0000 0072 7060, w terminie do dnia 28.05.2021 r. do godziny 0900, z zaznaczeniem na przelewie – „Wadium dotyczy zakupu używanego ciągnika rolniczego URSUS 5314”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta - zostanie zarachowane na poczet ceny.
Wadium przepada na rzecz sprzedawcy, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyla się od zapłaty różnicy pomiędzy ceną nabycia a kwotą uiszczonego wadium bądź od zawarcia umowy w terminach określonych w ogłoszeniu.
Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza zawarcie umowy sprzedaży w trybie przetargu.
Oferent zobowiązuje się do dokonania osobistego odbioru przedmiotu sprzedaży na własny koszt.
Oferta winna zawierać wypełniony formularz „Oferta na zakup używanego ciągnika rolniczego URSUS 5314” (zgodny z treścią załącznika nr 1 do ogłoszenia).
Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, można otrzymać w biurze Nadleśnictwa (w godzinach pracy) lub pobrać ze strony internetowej Nadleśnictwa:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suprasl/komunikaty_i_ogloszenia
Pisemne oferty należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Supraśl, bądź przesłać pocztą lub kurierem /liczy się data otrzymania dokumentów/, w terminie do dnia 27.05.2021 roku do godziny 0900 w zamkniętych kopertach, opatrzonych informacją:
„Oferta przetargowa na zakup używanego ciągnika rolniczego URSUS 5314”.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Uczestnicy postępowania zostaną pisemnie poinformowani o wyniku przetargu bądź jego unieważnieniu. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta przestaje wiązać, gdy zostaje wybrana inna oferta. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest odebrać ciągnik osobiście i na własny koszt.
Oferent, którego oferta została wybrana jest obowiązany niezwłocznie zapłacić kwotę, stanowiącą różnicę pomiędzy ceną nabycia a kwotą uiszczonego wadium, nie później niż w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wynikach przetargu.
Nadleśnictwo nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte w przedmiocie przetargu.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaofiarowało tę samą cenę, prowadzący przetarg wybiera nabywcę lub postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie licytacji między tymi oferentami, wyznaczając jednocześnie termin licytacji.
Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Informacji szczegółowych na temat przetargu udziela w godzinach pracy Krzysztof Domalewski, telefon +48 85 713-15-50 wew. 555 lub +48 691 362 440.
Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Supraśl informuje, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Supraśl, ul: Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl zwane dalej Administratorem Danych, tel.: +48 85 713 15 50, e-mail: suprasl@bialystok.lasy.gov.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się pod adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia u Administratora Danych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Decyzja Nr 243 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie udostępnienia jednolitych wzorów dokumentów dotyczących zamawiania usług leśnych z zakresu gospodarki leśnej w jednostkach organizacyjnych w Lasów Państwowych, oraz art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy.
5. Administrator Danych może przetwarzać dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora Danych, o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
6. Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych, podmiotom, z których usług Administrator Danych będzie korzystał w ramach realizacji umów.
7. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
8. Ma Pan/Pani prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2) sprostowania danych (art. 16. RODO),
3) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność
przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
9. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż okres wynikający z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe jednak nie dłużej niż okres 5 lat.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym a następnie wymogiem umownym wynikającym z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencja niepodania danych osobowych może skutkować wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia i realizacji umowy cywilnoprawnej. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Supraśl, 16.06.2020r.
OGŁOSZENIE
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że w plikach do pobrania znajduje się sprostowanie do ogłoszonego w dniu 21.05.2020r. przetargu o nr sprawy ZG.2217.11.2020 na dierżawę nieruchomosci na cele rolnicze.
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
Supraśl, 21.05.2020r.
ZG.2217.11.2020
OGŁOSZENIE
1. Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na dzierżawę następujących nieruchomości na cele rolne:
· Nieruchomość niezabudowana położona w obrębie ewidencyjnym m.Supraśl, stanowiąca część działki o nr ewidencyjnym 13.250/8. Adres leśny 01-25-2-11-209-i-00. Powierzchnia przeznaczona do dzierżawy wynosi 0,3591 ha, rodzaj użytku: R IV b. Na powierzchni rosną nieliczne drzewka owocowe. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BI1B/00109576/0. Cena wywoławcza wynosi 144,87 zł za rok dzierżawy. Działka obciążona jest służebnością gruntową linii kanalizacji sanitarnej.
· Nieruchomości niezabudowana położona w obrębie ewidencyjnym m.Supraśl o nr ewidencyjnym 13.250/6. Adres leśny 01-25-2-11-209-j-00. Powierzchnia przeznaczona do dzierżawy wynosi 0,1024 ha, rodzaj użytku: R IV b. Na powierzchni rosną nieliczne drzewka owocowe. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BI1B/00109576/0. Cena wywoławcza wynosi 58,47 zł za rok dzierżawy.
2. Zgodnie z zaświadczeniem Burmistrza Supraśla z dnia 12.07.2019 roku znak: RI.6727.292.2019 działki nr 250/8 i 250/6 znajdują się na obszarze, który aktualnie nie posiada miejscowego planu zagospodarowania. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Supraśl przedmiotowe działki znajdują się na obszarze przeznaczonym pod zabudowę uzdrowiskową.
3. Oferta powinna zawierać:
· Imię, nazwisko i adres albo nazwę firmy (siedzibę) oferenta,
· Numery PESEL, NIP i REGON oferenta, o ile spoczywa na nim obowiązek ich uzyskania,
· Numer bankowy oferenta
· Datę sporządzenia oferty,
· Oferowana cena – kwota rocznego czynszu dzierżawnego
· Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami i przedmiotem przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
· Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzonego przetargu,
· Kopię dowodu wpłaty wadium.
4. Złożona oferta nie może dotyczyć mniejszej powierzchni niż podane w pkt. 1;
5. Dodatkowych informacji w sprawie przedmiotu przetargu udziela Ewa Poniatowska-Czaban w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 800-900 (tel.85 713 15 59);
6. Oferty w zamkniętych kopertach opatrzonych opisem „Oferta na dzierżawę”, zainteresowani mogą składać w sekretariacie Nadleśnictwa Supraśl z siedzibą w Supraślu,
ul. Podsupraśl 8 do dnia 26.06.2020 r. do godz.1100;
7. Przystępujący do przetargu obowiązani są wpłacić na rzecz Nadleśnictwa Supraśl wadium na konto 31 1600 1462 1016 7881 2000 0007 lub do kasy Nadleśnictwa z dopiskiem „Wadium, przetarg na dzierżawę gruntów w gminie …………., działka ew. nr. …………. w terminie do dnia 25.06.2020 r. Wadium na działkę nr 250/8 wynosi 28 zł, za działkę 250/6 11 zł;
8. Wadium przepada na rzecz Nadleśnictwa Supraśl w przypadku jeśli osoba, która wygrała przetarg nie przystąpi w wyznaczonym terminie do podpisania umowy dzierżawy;
9. Wadium wpłacone przez oferentów , którzy nie wygrali przetargu zostanie zwrócone niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu, a oferentowi, który wygrał przetarg wadium zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego.
10. Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 26.06.2020 r. o godz. 1130 w biurze Nadleśnictwa Supraśl;
11. Wygrywa oferent który zaoferuje najwyższą kwotę.
12. Nadleśnictwo Supraśl zastrzega, iż:
· Nadleśniczy może postanowić o odwołaniu przetargu albo licytacji w każdym czasie albo odstąpić od wyboru oferty bez podania przyczyn i o braku roszczeń potencjalnych uczestników postępowania do Nadleśnictwa z tego tytułu,
· W przypadku złożenia równorzędnych najkorzystniejszych ofert komisja przetargowa kontynuuje przetarg w formie licytacji między oferentami, którzy złożyli te oferty – minimalna kwota postąpienia 100 zł.
13. O wyniku przetargu uczestnicy zostaną powiadomieni pisemnie;
14. Umowy dzierżawy zawarte zostaną w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zakończenia przetargu.
15. Adres do korespondencji: Nadleśnictwo Supraśl, ul. Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl.
Przetarg został ogłoszony i odbędzie się na podstawie:
1. Zarządzenia Nr 53/2018 Nadleśniczego Nadleśnictwa Supraśl z dnia 21 listopada 2018 r. w sprawie zasad dzierżawy lub najmu gruntów oraz innych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa będących w zarządzie Nadleśnictwa Supraśl
2. Zarządzenia Nr 22/2020 Nadleśniczego Nadleśnictwa Supraśl z dnia 13 maja 2020 r. w sprawie powołania komisji przetargowej na dzierżawę/najem gruntów, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Supraśl.
Ponizej do pobrania wzory umów i szkice sytuacyjne.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl
Supraśl, dnia 16.12.2019 r.
Ogłoszenie
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że zgodnie z § 29 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpenia od przetargu samochód ciężarowy VOLKSWAGEN Transporter T-5 2.5 TDi E4 3.0t został sprzedany.
Nadleśniczy
Nadleśnictwa Supraśl
Supraśl, dnia 12.11.2019 r.
Ogłoszenie
Nadleśnictwo Supraśl ogłasza przetarg ustny (licytacja) nieograniczony na sprzedaż n/w środka transportowego:
1. Samochód ciężarowy
- marka i typ: VOLKSWAGEN Transporter
T-5 2.5 TDi E4 3.0t
- rok prod. 2006
- nr rej. BIA 27XU
- cena wywoławcza: 20.655,00 zł.
Przetarg odbędzie się w dniu 2019-12-10 o godzinie 1015 w siedzibie Nadleśnictwa Supraśl przy ulicy Podsupraśl 8 – pomieszczenie nr 1 (parter). Nadleśnictwo ustala minimalną kwotę postąpienia na poziomie 300 zł. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 68 2030 0045 1110 0000 0072 7060 ze skutkiem zarachowania do godz. 930 w dniu przetargu. Ww. środek transportowy można oglądać w dni robocze w godz. od 0800 do 1000 na terenie warsztatów nadleśnictwa. Wszelkich dodatkowych informacji udziela pracownik nadleśnictwa pod nr tel.: 85 713-15-55 w dni robocze w godz. od 0800 do 1000.
Wadium oferentów, którzy nie zaproponowali najwyższej ceny zostanie zwrócone bezpośrednio
po przetargu, a oferentowi, który zaproponował najwyższą cenę, zostanie zaliczone na poczet ceny zakupu. Wadium przepada na rzecz sprzedającego, jeśli uczestnik przetargu, który zaproponował najwyższą cenę, uchyli się od zapłaty za nabyty środek transportowy w terminie dłuższym niż siedem dni od dnia przetargu. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
W plikach do pobrania znajdują się dwa załączniki ze zdjęciami samochodu ciężarowego VOLKSWAGEN Transporter.
Nadleśniczy
Nadleśnictwa Supraśl
Supraśl, dnia 19.09.2019 r.
Ogłoszenie
Nadleśnictwo Supraśl ogłasza drugi przetarg pisemny ofertowy nieograniczony na sprzedaż n/w środka transportowego:
1. Samochód ciężarowy
- marka i typ: VOLKSWAGEN Transporter
T-5 2.5 TDi E4 3.0t
- rok prod. 2006
- nr rej. BIA 27XU
- cena wywoławcza: 24.300,00 zł.
Przetarg odbędzie się w dniu 2019-10-07 o godzinie 1015 w siedzibie Nadleśnictwa Supraśl przy ulicy Podsupraśl 8 – pomieszczenie nr 1 (parter). Oferty w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „OFERTA NA ZAKUP SAMOCHODU VOLKSWAGEN Transporter T-5” należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa (pokój nr 13 – piętro) do godziny 1000 w dniu przetargu. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 68 2030 0045 1110 0000 0072 7060 ze skutkiem zarachowania do godz. 930 w dniu przetargu. Ww. środek transportowy można oglądać w dni robocze w godz. od 0800 do 1000 na terenie warsztatów nadleśnictwa. Wszelkich dodatkowych informacji udziela pracownik nadleśnictwa pod nr tel.: 85 713-15-55 lub 691-754-256 w dni robocze w godz. od 0800 do 1000.
Wadium oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po przetargu, a oferentowi, którego oferta została przyjęta, zostanie zaliczona na poczet ceny zakupu.
Wadium przepada na rzecz sprzedającego, jeśli uczestnik przetargu, którego oferta została przyjęta, uchyli się od zapłaty za nabyty środek transportowy w terminie dłuższym niż siedem dni od dnia przetargu. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Nadleśniczy
Nadleśnictwa Supraśl
Supraśl, dnia 29.08.2019 r.
SA.234.1.2019
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że w przetargu na sprzedaż środków trwałych, w części dotyczącej samochodu ciężarowego- marka i typ: TOYOTA Hi Lux TDi, MR`07 E4 2.7t, rok prod. 2007, nr rej. BIA 7K21, dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej.
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez firmę: REMA-CAR Rafał Stanek ul. Lisa-Kuli 28, 05-270 Marki.
Uzasadnienie wyboru:
Propozycja Oferenta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 5 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwa państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu (Dz.U. z 1993 r. nr 97 poz. 443, z późn. zm.).
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
Oferta nr 1:
TOSIEK-CAR s.c. Lubieszów 87C, 67-100 Nowa Sól.
Cena brutto: 22 550,00 zł
Oferta nr 2:
REMA-CAR Rafał Stanek ul. Lisa-Kuli 28, 05-270 Marki.
Cena brutto: 27 999,99 zł
Oferta nr 3:
Firma Handlowo-Usługowa „ITP” Jacek Dziankowski ul. Dworcowa 81/17, 10-437 Olsztyn
Cena brutto: 20 348,00 zł
Podpisał: Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl Jarosław Karpiuk
Supraśl, dnia 28.08.2019 r.
SA.234.1.2019
Zawiadomienie
Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl zawiadamia, że unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w części dotyczącej samochodu ciężarowego - marka i typ: VOLKSWAGEN Transporter T-5 2.5 TDi E4 3.0t, rok prod. 2006, nr rej. BIA 27XU. Zawiadomienie dotyczące unieważnienia do pobrania poniżej.
Supraśl, dnia 28.08.2019 r.
ZG.2217.23.2019
Zawiadomienie
Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl zawiadamia, że unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego ustnego w części dotyczącej dzierżawy działki nr 250/8. Zawiadomienie dotyczące unieważnienia do pobrania poniżej.
Supraśl, dnia 31.07.2019 r.
SA.270.11.2019
INFORMACJA
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania na „Usunięcie pni i krzewów pozostałych po wycince drzew rosnących na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Zamawiającego położonej w Kopnej Górze, gm. Supraśl, dz. nr ew. 384 i 385, jednostka ewidencyjna Supraśl, obręb ewidencyjny Sokołda oraz transporcie karp na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego” udzielono zamówienia Wykonawcy: Emo Sp. z o.o., Hryniewicze 62, 15-378 Białystok.
Supraśl, dnia 29.07.2019 r.
SA.270.11.2019
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nadleśnictwo Supraśl informuje, że w postępowaniu pn. „Usunięcie pni i krzewów pozostałych po wycince drzew rosnących na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Zamawiającego położonej w Kopnej Górze, gm. Supraśl, dz. nr ew. 384 i 385, jednostka ewidencyjna Supraśl, obręb ewidencyjny Sokołda oraz transporcie karp na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego” dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej.
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez firmę: Emo Sp. z o.o., Hryniewicze 62, 15-378 Białystok.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Wykonawcy odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, Zarządzeniu nr 58/2018 Nadleśniczego Nadleśnictwa Supraśl z dnia 14 grudnia 2018 roku w sprawie postępowania przy udzielaniu zamówień, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro oraz spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału postępowaniu zawarte
w Ogłoszeniu z 17.07.2019 r. oraz Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oferta jest najkorzystniejsza na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert spośród wszystkich ważnych ofert.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
Oferta nr 1:
Zakład Budowy Dróg i Mostów Edward Donejko, 16-123 Kuźnica, ul. Topolowa 2.
Cena brutto: 75 233,57 zł.
Oferta nr 2:
Emo Sp. z o.o., Hryniewicze 62, 15-378 Białystok.
Cena brutto: 36 900,00 zł.
Oferta nr 3:
TRANS- KOP Usługi Transportowe i Drogowe Jarosław Jackiewicz 16-100 Sokółka,
ul. Wróblewskiego 14.
Cena brutto: 52 890,00 zł.
Oferta nr 4:
Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo.
Cena brutto: 45 719,10 zł.
Oferta nr 5:
Wykopy Ziemne i Usługi Transportowe Marek Zabłocki 16-100 Sokółka, ul. Wincentego Witosa 69.
Cena brutto: 59 988,33 zł.
Oferta nr 6:
Przedsiębiorstwo „Grapol” Katarzyna Gralińska, Gawłów 52, 98-332 Rząśnia.
Cena brutto: 84 870,00 zł.
Podpisał: Nadleśniczy Nadleśnictwa Supraśl Jarosław Karpiuk
Supraśl, dnia 29.07.2019 r.
Ogłoszenie o pismenym przetargu ofertowym nieograniczonym
Zapraszamy do składania ofert w przetargu nieograniczonym na sprzedaż n/w środków transportowych:
1. Samochód ciężarowy
- marka i typ: VOLKSWAGEN Transporter
T-5 2.5 TDi E4 3.0t
- rok prod. 2006
- nr rej. BIA 27XU
- cena wywoławcza: 34300,00 zł.
1. Samochód ciężarowy
- marka i typ: TOYOTA Hi Lux TDi
MR`07 E4 2.7t
- rok prod. 2007
- nr rej. BIA 7K21
- cena wywoławcza: 18100,00 zł.
Przetarg odbędzie się w dniu 2019-08-28 o godzinie 1015 w siedzibie Nadleśnictwa Supraśl przy ulicy Podsupraśl 8 – pomieszczenie nr 1 (parter). Oferty w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem odpowiednio: „OFERTA NA ZAKUP SAMOCHODU VOLKSWAGEN Transporter T-5”; „OFERTA NA ZAKUP SAMOCHODU TOYOTA Hi Lux”; należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa (pokój nr 13 – piętro) do godziny 1000 w dniu przetargu. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 68 2030 0045 1110 0000 0072 7060 ze skutkiem zarachowania do godz. 930 w dniu przetargu. Ww. środki transportowe można oglądać w dni robocze w godz. od 0830 do 1000 na terenie warsztatów nadleśnictwa. Wszelkich dodatkowych informacji udziela pracownik nadleśnictwa pod nr tel.: 85 713-15-55 lub 691-754-256 w dni robocze w godz. od 0800 do 0900
Wadium oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po przetargu, a oferentowi, którego oferta została przyjęta, zostanie zaliczona na poczet ceny zakupu.
Wadium przepada na rzecz sprzedającego, jeśli uczestnik przetargu, którego oferta została przyjęta, uchyli się od zapłaty za nabyty środek transportowy w terminie dłuższym niż siedem dni od dnia przetargu. Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Nadleśniczy
Nadleśnictwa Supraśl
Supraśl, dnia 22.07.2019 r.
ZG.2217.23.2019
Ogłoszenie o ustnym przetargu nieograniczonym
Zapraszamy do składania ofert w przetargu nieograniczonym na dzierżawę dwóch nieruchomości niezabudowanych położonych w obrębie ewidencyjnym m. Supraśl na cele rolne. Ogłoszenie dotyczące przetargu do pobrania poniżej.
Ogłoszenie dotyczące konsultacji społecznych w sprawie projektu planu urządzania lasu dla Nadleśnictwa Supraśl znajduje się w zakładce "Plan urządzenia lasu"
Supraśl, dnia 17.07.2019 r.
SA.270.11.2019
Ogłoszenie
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Usunięcie pni i krzewów pozostałych po wycince drzew rosnących na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Zamawiającego położonej w Kopnej Górze, gm. Supraśl, dz. nr ew. 384 i 385, jednostka ewidencyjna Supraśl, obręb ewidencyjny Sokołda oraz transporcie karp na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego” o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro, wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz.1986) zgodnie z art. 4 pkt 8.
OZNACZENIE ZAMAWIAJĄCEGO
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Supraśl z siedzibą ul. Podsupraśl 8; 16-030 Supraśl, NIP 542-030-36-78, Regon 050026650
Osoba do kontaktu:
Marcin Matusiak, tel. +48 85 71 31 555;
e-mail: marcin.matusiak@bialystok.lasy.gov.pl
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zapytanie ofertowe jest zgodne z wymaganiami Regulaminu Udzielania Zamówień o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro przez Nadleśnictwo Supraśl z siedzibą w Supraślu.
2. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zaprasza do udziału i składania ofert w postępowaniu prowadzonym w powyższym trybie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
II. PRZEDMIOT, MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
a. Przedmiotem zamówienia jest :
„Usunięcie pni i krzewów pozostałych po wycince drzew rosnących na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Zamawiającego położonej w Kopnej Górze, gm. Supraśl, dz. nr ew. 384 i 385, jednostka ewidencyjna Supraśl, obręb ewidencyjny Sokołda oraz transporcie karp na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego”.
1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) usunięcie pni i krzewów pozostałych po wycince drzew rosnących na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Zamawiającego położonej w Kopnej Górze, gm. Supraśl, dz. nr ew. 384 i 385, jednostka ewidencyjna Supraśl, obręb ewidencyjny Sokołda oraz transporcie karp na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego zgodnie z wykazem ilościowym:
Lp. |
Średnica w cm |
ilość |
1 |
7-8,9 |
10,0 |
2 |
9-10,9 |
10,0 |
3 |
11-12,9 |
29,0 |
4 |
13-14,9 |
34,0 |
5 |
15-16,9 |
35,0 |
6 |
17-18,9 |
40,0 |
7 |
19-20,9 |
49,0 |
8 |
21-22,9 |
43,0 |
9 |
23-24,9 |
42,0 |
10 |
25-26,9 |
57,0 |
11 |
27-30,9 |
95,0 |
12 |
31-34,9 |
91,0 |
13 |
35-38,9 |
108,0 |
14 |
39-42,9 |
89,0 |
15 |
43-46,9 |
55,0 |
16 |
47-50,9 |
52,0 |
17 |
51-54,9 |
32,0 |
18 |
55-58,9 |
22,0 |
19 |
59-62,9 |
5,0 |
20 |
63-66,9 |
6,0 |
21 |
67-70,9 |
1,0 |
22 |
83-86,9 |
3,0 |
23 |
87-90,9 |
1,0 |
2) przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego, w szczególności poprzez zniwelowanie pozostałości spowodowanych pracą urządzeń i maszyn wykorzystywanych podczas realizacji umowy.
2. Zakres prac, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 będzie realizowany zgodnie ze szczegółowymi zaleceniami Zamawiającego wydanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
b. Warunki zamówienia :
1. termin wykonania zadania: 30 dni od dnia podpisania umowy,
2. Wynagrodzenie za wykonane prace nastąpi jednorazowo na podstawie faktury/rachunku i będzie realizowane płatnością podzieloną (split payment) z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej(go) faktury końcowej/rachunku końcowego.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki (łącznie):
1) akceptują treść umowy bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści umowy,
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych powyżej warunków skutkować będzie niemożnością wyboru oferty tego Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca bezwarunkowo zaoferuje wykonanie zamówienia zgodnie z pkt III.
2. Ofertę należy sporządzić pisemnie (wykonawca może wykorzystać formularz ofertowy załączony do zapytania). Jeżeli wykonawca sporządza ofertę samodzielnie zostanie ona przyjęta do postępowania pod warunkiem, że będzie identyczna, co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. Wszystkie kwoty w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy związane z należytym wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, środków transportu oraz koszty pośrednie, zysk, przewidywaną inflację do końca świadczenia usługi i podatek.
4. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych, przy założeniu że Oferenci solidarnie odpowiadają za jakość i terminowość realizacji całego zamówienia.
8. Cena ofertowa przedstawiona przez Wykonawcę będzie ceną brutto za całość wykonanej usługi.
9. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za faktycznie wykonane prace .
10. Zamawiający nie będzie zobowiązany do ponoszenia żadnych innych wydatków przekraczających podaną cenę. Zaproponowana cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną niezmienną do końca jego realizacji.
11. Jeżeli gdziekolwiek w ofercie lub składanych łącznie z nią dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi umożliwić identyfikację tożsamości osoby go składającej tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska.
12. Warunkiem uiszczenia zapłaty za usługę przez Zamawiającego jest przedłożona, poprawnie wystawiona faktura VAT/rachunek, po uprzednim dokonaniu odbioru zamówienia lub jego części przez Zamawiającego.
13. Zamawiający dopuszcza poprawienie w ofercie oczywistych błędów rachunkowych i pisarskich.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów dodatkowych dokumentów i wyjaśnień w przypadku braku możliwości weryfikacji złożonej oferty. O zaistnieniu takiej konieczności, Zamawiający powiadomi Oferenta niezwłocznie kontaktując się mailowo z osobą wyznaczoną przez Oferenta do kontaktu w sprawie oferty. W zawiadomieniu, o którym mowa powyżej, Zamawiający wyznaczy Oferentowi nieprzekraczalny termin na poprawienie błędów lub przesłanie dokumentów wyjaśniających. Niedotrzymanie przez Oferenta wskazanego terminu skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.
15. Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.
16. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytuły odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
17. W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej liczby punktów decydującym wyznacznikiem wyboru Oferenta będzie złożenie przez tych wykonawców ofert dodatkowych lub rozmowa z wybranymi Oferentami oraz rezultat przeprowadzonych negocjacji.
18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia braków w złożonej przez Oferenta dokumentacji.
19. Zamawiający może zażądać poświadczenia autentyczności podpisu osoby uwidocznionej w treści pełnomocnictwa jako mocodawca. Poświadczenie autentyczności podpisu może być dokonane przez notariusza - podpis notarialnie poświadczony lub innej dopuszczanej przez prawa urzędowej formie.
20. Dokumenty mogą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
21. Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia.
22. Do oferty należy załączyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
2) dokument wskazujący reprezentację wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia prawidłowości umocowania osób działających w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja działalności gospodarczej), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał pełnomocnictwa albo notarialnie potwierdzoną kopię,
3) klauzulę informacyjną RODO,
4) oświadczenie RODO.
V. UWAGI OGÓLNE
1. Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy, zgodnie z którą realizowane będzie zamówienie.
3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi z dołu.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości zaliczkowania.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce składania ofert: sekretariat Nadleśnictwa Supraśl z siedzibą ul. Podsupraśl 8; 16-030 Supraśl.
2. Termin składania ofert upływa: 24.07.2019 r. godz. 10.00.
3. Ofertę do niniejszego zapytania należy dostarczyć osobiście, drogą pocztową, przesyłką kurierską.
4. Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2019 r. o godz. 10.15.
7. Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, przedłużyć termin składania ofert lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
1. Kryterium wyboru oferty: cena ofertowa brutto - 100%.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę i którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu ofertowym.
VIII. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający równocześnie zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli Oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej Oferty, podając imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz siedzibę i adres Wykonawcy, którego Ofertę wybrano oraz imienia i nazwiska lub nazwy (firmy) oraz siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli Oferty, a także punktację przyznaną Ofertom,
2) Wykonawcach, których Oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie
2. Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać Ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych Ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, o ile odbędzie się to w terminie związania ofertą.
3. O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Pliki do pobrania - lista załączników
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zawiadomienie_uniewaznienie_w_czesci_przetarg.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~opinia_plug.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~opinia_rozrzutnik.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~opinia_siewnik.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~opinia_ursus.pdf
-
.RTFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zalacznik_nr_1_do_ogloszenia___formularz_ofertowy_maszyny.rtf
-
.RTFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zalacznik_nr_1_do_ogloszenia___formularz_ofertowy_ursus.rtf
-
.JPGpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zdjecia_nr_1.jpg
-
.JPGpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zdjecia_nr_2.jpg
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~ogloszenie_dzierzawa.pdf
-
.DOCXpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~oswiadczenie_rodo_sa.270.11.2019.docx
-
.DOCpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~sa.270.11.2019_formularz_ofertowy_sa.270.11.2019.doc
-
.DOCpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~sa.270.11.2019_klauzula_informacyjna_rodo.doc
-
.DOCXpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~sa.270.11.2019_umowa_karczowanie_i_wywoz_pni.docx
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zawiadomienie_o_uniewaznieniu_sa.234.1.2019.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zg.2217.23.2019.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~szkic_sytuacyjny_dzialka_nr_250.6.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~szkic_sytuacyjny_dzialka_nr_250.8.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~wzor_umowy_na_dzialke_250.6.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~wzor_umowy_na_dzialke_250.8.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~sprostowanie_zg.2217.11.2020.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~szkic_1___sprostowanie.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~szkic_2___sprostowanie.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~umowa_dierzawy___sprostowanie.pdf
-
.RTFpx_dg~rdlp_bialystok~nadl_suprasl~zalacznik_nr_1_do_ogloszenia___formularz_ofertowy_maszyny.rtfpx_zalacznik_nr_1_do_ogloszenia___formularz_ofertowy_ursus.rtf