Zamówienia publiczne
Szanowni Wykonawcy,
W związku z ustawowym obowiązkiem elektronizacji procesu zamówień publicznych w postępowaniach o wartości równej lub przekraczającej tzw. progi unijne, Nadleśnictwo Oleszyce uruchomiło specjalną Platformę Zakupową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonego postępowania.
Oznacza to, że w szczególności składanie ofert odbywać się będzie w sposób elektroniczny, co ma na celu zagwarantowanie poufności i najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Aby złożyć ofertę, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/.
Muszą jednak Państwo mieć dostęp do Internetu oraz do jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji.
Najistotniejszym jednak wymogiem niezbędnym do złożenia oferty w tym postępowaniu jest dysponowanie przez Państwa kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bowiem tylko oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym będą uznane za ważne.
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Platformy Zakupowej możecie Państwo skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, tel.: (22) 101-02-02, adres mailowy: cwk@platformazakupowa.pl (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.
Wszystkie dokumenty postępowania, takie jak m.in. ogłoszenie o zamówieniu, specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami i inne znajdują się na tzw. profilu nabywcy, czyli na dedykowanej stronie Nadleśnictwa Oleszyce
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/435241
Prosimy o monitorowanie ww. strony w trakcie toczącego się postępowania.
Pliki do pobrania - lista załączników
-
.PDFZarządzenie nr 2/2021
-
.PDFAneks do zarządzenia
-
.PDFZał. 1 do zarządzenia - regulamin
-
.DOCZałącznik 1 do regulaminu
-
.DOCZałącznik 2 do regulaminu
-
.DOCZałącznik 3 do regulaminu
-
.PDFZarządzenie 12
-
.PDFZał. 1 Regulamin pracy komisji
-
.PDFZarządzenie 13
-
.PDFZał. 1 regulamin
-
.PDFPrzykład wniosku o uruchomienie postępowania