Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
W sprawach skarg i wniosków przyjmuje Nadleśniczy w każdy poniedziałek w godz.13:00 do 16:00, a w pozostałe dni sprawy załatwiają pracownicy zgodnie z kompetencjami zamieszczonymi w zakładce dane teleadresowe.
Sprawy załatwiane są w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni wolnych.
Nadleśnictwo jest podstawową, samodzielną jednostką organizacyjną Lasów Państwowych, nieposiadającą osobowości prawnej, reprezentującą Skarb Państwa w zakresie zarządzanego mienia i działa na podstawie ustawy o lasach oraz na podstawie przepisów wykonawczych do tej ustawy.
Nadleśnictwo Ustroń podlega Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach, która prowadzi nadzór i koordynuje działania. Nadleśnictwo Ustroń podzielone jest na 14 leśnictw.
Zakres zadań: zastępcy nadleśniczego, inżyniera nadzoru, głównego księgowego, sekretarza komórek organizacyjnych biura nadleśnictwa, jednostek do zadań szczególnych, leśniczego i strażnika leśnego określa regulamin organizacyjny Nadleśnictwa, dostepny poniżej.