Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Informacji na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Płońsk
pokój 22 tel. (0-23) 662-45-15., e-mail: plonsk@warszawa.lasy.gov.pl
Godziny urzędowania biura Nadleśnictwa Płońsk: Od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
Nadleśniczy Nadleśnictwa Płońsk przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i zażaleń w każdy wtorek od 8.00 do 12.00 i od godziny 15.30 do 17.00. Wszystkie sprawy wpływające do biura nadleśnictwa po zarejestrowaniu są parafowane przez nadleśniczego i kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk w celu ich rozpatrzenia według właściwości.
Najczęściej załatwiane typy spraw:
1. Sprzedaż drewna
Zasady detalicznej sprzedaży drewna zostały opublikowane w pliku do pobrania na końcu strony.
Cennik sprzedaży drewna i sadzonek zamieszczono na stronie internetowej BIP w menu przedmiotowym: „ wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia”
2. Doradztwo w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa:
Jeśli wtorek jest dniem wolnym od pracy za dzień obsługi interesantów uznawany jest pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym.
2. Doradztwo w zakresie gospodarki leśnej wykonują również leśniczowie w siedzibach urzędów gmin. Terminy i miejsca udzielania porad przez poszczególne leśnictwa zostały opublikowane w pliku do pobrania na końcu strony.
Wykaz działów i samodzielnych stanowisk oraz ich kompetencje:
- specjalista ds. edukacji leśnej, lasów niepaństwowych i sprzedaży drewna
- st. specjalista SL ds ochrony lasu, ochrony przyrody i certyfikacji gospodarki leśnej