Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Rozpatrywanie spraw:
Biuro Nadleśnictwa Miradz czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500.
Sprawy w formie pisemnej przyjmowane są przez sekretariat nadleśnictwa - dotyczy to spraw przekazywanych przez petentów osobiście jak i za pomocą poczty tradycyjnej przesłanych na adres: Nadleśnictwo Miradz, Miradz 12; 88-320 Strzelno. Z nadleśnictwem można kontaktować się także drogą elektroniczną na adres e-mail: miradz@torun.lasy.gov.pl
Skargi i wnioski:
W sprawie skarg i wniosków nadleśniczy lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, a gdy dzien ten jest wolny od pracy w dniu następnym w godzinach od 900 do 1600.
Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie skarg i wniosków jest Pani Justyna Kapela - sekretariat.