Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Załatwianie spraw w Nadleśnictwie Karnieszewice realizowane jest poprzez skierowanie wpływających pism (wniosków) do właściwych działów lub stanowisk. Najczęściej załatwiane typy spraw związane są m.in z :
- gospodarką leśną,
- finansami i księgowością,
- sprawami pracowniczymi i BHP,
- administracją,
- strażą leśną.
Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Karnieszewice ewidencjonowane są w wykazie korespondencji przychodzącej poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego, zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami lub bez zbędnej zwłoki. W przypadku spraw typu: udostępnianie informacji publicznej, przetargi itp., terminy realizacji wyznaczają przepisy nadrzędne (np. Ustawa z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej lub Ustawa Prawo Zamówień Publicznych)
Ponadto Nadleśniczy przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy czwartek w godzinach 14,00-16,00
Wszelkich informacji odnośnie działów i osób merytorycznie odpowiedzialnych za poszczególne rodzaje spraw udzieli sekretarka Elżbieta Rokita (nr tel. 94 318 5227, poczta email: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl).