Archiwa i rejestry urzędowe
W biurze Nadleśnictwa Karnieszewice funkcjonuje archiwum zakładowe ustanowione przez Archiwum Państwowe w Koszalinie pismem O-I.410.8.2013 z dnia 2015.10.19 jako miejsce w którym ze względu na działalność oraz znaczenie historyczne dokumentacji powstają materiały archiwalne (w załączniku pismo Dyrektora Archiwum Państwowego w Koszalinie w niniejszej sprawie).
Do materiałów wytworzonych w jednostkach organizacyjnych PGL LP do dnia 31.12.2014 r. stosuje się procedury kancelaryjno-archiwalne wprowadzone Zarządzeniem nr 29 Dyrektora Generalnego LP z dnia 20.11.1996 r., natomiast wobec dokumentacji powstałej po dniu 01.01.2015 r., stosujemy zasady i tryb wykonania czynności kancelaryjno-archiwalnych określone w Zarządzeniu nr 66 Dyrektora Generalnego LP z dnia 12 listopada 2014 r.
Zawartość składnicy akt ujęta w stosowanych ewidencjach. Składnica akt Nadleśnictwa Karnieszewice zawiera następujące rodzaje akt:
1. Księgowość,
2. Środki trwałe,
3. Stan posiadania,
4. Hodowla lasu,
5. Ochrona lasu,
6. Pozyskanie,
7. Sprzedaż drewna,
8. Listy płac,
9. Wykaz akt osobowych,
10. Kadry,
11. Dokumentacja techniczna,
12. Administracja,
13. Sprzedaż nieruchomości,
14. Straż leśna
Dokumenty ze składnicy udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Informacja publiczna, która nie została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Nadleśnictwa jest udostępniana na wniosek.
Wykaz akt znajdujących się w składnicy zawarty jest w załączonym pliku o nazwie "spis archiwalny" w zakładce Zbiory archiwalne