Archiwa i rejestry urzędowe
Materiały wytworzone do dnia 31.12.2014 stosujemy procedury kancelaryjno-archiwalne wprowadzone zarządzeniem nr 29 Dyrektora Generalnego LP z dnia 20.11.1996r., natomiast wobec dokumentacji powstałej po dniu 01.01.2015 r., stosujemy zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjno-archiwalnych określone w Zarządzeniu nr 66 Dyrektora Generalnego LP z dnia 12.11.2014r
Materiały archiwalne wytwarzane są w oparciu o pismu O-Sz.410.07.2013 z dnia 19 październik 2015 r. Archiwum Państwowego w Koszalinie.
Ewidencja zawartości archiwum jest w trakcie opracowywania.
Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Informacja publiczna, która nie została zamieszczona w BIP Nadleśnictwa Borne Sulinowo jest udostępniana na wniosek.