Zbiory archiwalne
W biurze Nadleśnictwa Głusko funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnicy akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (OR-080-1/2014) w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Zawartość składnicy akt ujęta jest w stosowanych ewidencjach.
W składnicy akt Nadleśnictwa Głusko według spisu znajdują się akta: księgowości, urządzania lasu, stanu posiadania, hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania, dokumentacja płacowa, kadry, dokumentacja techniczna, sprzedaż nieruchomości, inwestycje, remonty, administracja, zamówienia publiczne, dokumentacja inż. nadzoru z lat 1950-2015.
Osoba odpowiedzialna za pracę składnicy akt: Magdalena Tułacz tel. 570 300 799, 1009131
Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Informacja publiczna, która nie została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Nadleśnictwa Głusko udostępniana jest na wniosek.