Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Drawno przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 15:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa. W innym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Skargi i wnioski dotyczące infrastruktury Nadleśnictwa oraz prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych można również wnieść u Sekretarza w dniach i godzinach urzędowania Nadleśnictwa Drawno.
Sprawami związanymi z udostępnianiem gruntów w zakresie umów najmu, dzierżaw gruntów oraz służebności, a także zamiany, sprzedaży gruntów zajmuje się Administracja.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pani Ilona Herba, tel. tel. 95 768 2152, kom. 694 457 226