Zamówienia publiczne
Dotyczy uruchomienia platformy zakupowej
Szanowni Państwo
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wprowadzają elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny , gwarantujący zachowanie pełnej poufności. Począwszy od 01.09.2019r., nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie: dostaw, usług i robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_grojec zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
· Każdorazowo otrzymają Państwo w e-mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
· Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje,
· Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
· Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
· W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_grojec
Aby składać oferty nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl//
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu, oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla, Firefox, Google Chrome.