Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Wszczęcie postępowania w indywidualnych sprawach z zakresu gospodarki leśnej oraz w sprawach cywilnoprawnych następuje z chwilą złożenia do Nadleśnictwa podania, wniosku lub z urzędu.
Podania (wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą faxu, lub pocztą elektroniczną.
Podania składać można osobiście w sekretariacie Biura Nadleśnictwa Grójec w pokoju nr 1, pocztą na adres: Podole 91, 05-600 Grójec, pocztą elektroniczną na adres: grojec@radom.lasy.gov.pl lub faksem na numer 48 66126 62.
Podanie winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, treść żądania powinna być zgodna z wymaganiami ustalonym w przepisach szczególnych oraz winno być podpisane.
Termin załatwiania sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do Nadleśnictwa, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, a także przepisów szczególnych regulujących sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.