Archiwa i rejestry urzędowe
W biurze Nadleśnictwa Stare Jabłonki funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie Nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach.
Zawartość archiwum jest ujęta w stosownych ewidencjach.
Dokumenty z archiwum są udostępniane na pisemny wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Rejestry spraw w Nadleśnictwie Stare Jabłonki prowadzone są według Instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt dla PGL LP wprowadzonych Zarzadzeniem Nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. i przechowywane w określonym roku kalendarzowym w teczkach aktowych zarejestrowanych pod jednym z haseł, objętych wykazem akt i ostatecznie załatwionych.