Zamówienia publiczne
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw procesom elektronizacji zamówień publicznych, Nadleśnictwo Turawa udostępnia Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań.
Oznacza to, że proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zależności od procedury.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze postępowania o udzielenie zamówień publicznch na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_turawa
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr tel. 22 101 0202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.