Archiwa i rejestry urzędowe
Archiwa i rejestry prowadzone są przez p. Joannę Kotułę. Dostępne w siedzibie Nadleśnictwa w godz. 7.30 - 15.00.
W biurze Nadleśnictwa Turawa funkcjonuje archiwum zakładowe /składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2016 p1506 ).
Zawartość archiwum ujęta jest w stosownych ewidencjach.
Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Wzór wniosku do pobrania :