Archiwa i rejestry urzędowe
W Nadleśnictwie Ruszów funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie Nr 29 Dyrektora
Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20.11.1996r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej
rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
i składnic akt w PGL Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie
archiwalnym (Dz. U. z 2011r. Nr 123 poz. 698 ze zmianami).
W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w Nadleśnictwie Ruszów podlegające archiwizacji.
Zawartość archiwum ujęta jest w zestawieniu ewidencyjnym.
Zarchiwizowane dokumenty dostępne są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających
z obowiązujących przepisów.
Wniosek dostępny jest poniżej (w formie pliku do pobrania).