Zbiory archiwalne
W biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 roku, w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (OR-080-1/2014). w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym.
W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w biurze RDLP we Wrocławiu, podlegające archiwizacji oraz dokumenty po byłym Okręgowym Zarządzie Lasów Państwowych we Wrocławiu. Zawartość archiwum ujęta w stosowanych ewidencjach.
Zgodnie z art.10 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.01.112.1198 z późniejszymi zmianami) informacja publiczna, która nie została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej RDLP we Wrocławiu udostępniana jest na wniosek. Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Informacji udziela Pani Katarzyna Czubska pokój nr 124 tel. (0-71) 377-17-76 e-mail: katarzyna.czubska@wroclaw.lasy.gov.pl