Archiwa i rejestry
W Archiwum Zakładowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu archiwizowane są akta i dokumenty według poniższego zestawienia:
1. Akta osobowe byłych pracowników Okręgowego Zarządu Lasów Państwowych i Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu;
2. Akta osobowe po zlikwidowanych jednostkach Lasów Państwowych:
2.1 Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Toruniu,
2.2 Ośrodka Remontowo Budowlanego Lasów Państwowych w Toruniu,
2.3 Ośrodka Transportu Leśnego w Toruniu,
2.4 Zakładu Przerobu Drewna w Tucholi;
3. Plany urządzenia lasu, mapy przeglądowe i inne dokumenty związane z zasobami byłych i istniejących jednostek (nadleśnictw) LP;
4. Plany i sprawozdania finansowe jednostek LP;
5. Dokumentacja płacowa;
6. Analizy gospodarcze;
7. Dokumenty związane z zasadami pracy i płac;
8. Kontrole, skargi i wnioski;
9. Dokumenty składane do archiwum przez poszczególne wydziały, zespoły i stanowiska RDLP w Toruniu.
Zasoby archiwalne udostępniane są po złożeniu wniosku (pisemnie lub telefonicznie - tel. 56 658 43 24), codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.