Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.Druki wniosków znajdują się w zakładce Archiwum-Zbiory archiwalne.
Nadleśnictwo Trzebielino
ul. Pomorska 21
77-235 Trzebielino
e-mail: trzebielino@szczecinek.lasy.gov.pl
tel. 59/858 02 44
fax 59/858 01 15
Biuro Nadleśnictwa Trzebielino jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Trzebielino w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w siedzibie Nadleśnictwa Trzebielino, ul. Pomorska 21, 77-235 Trzebielino:
- w dni robocze: poniedziałek, środa-piątek w godzinach od 700 do 1500,
- we wtorek od godz. 1400 do godz. 1600, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
W czasie nieobecności nadleśniczego skargi i wnioski w ww. trybie przyjmuje zastępca nadleśniczego.
Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej,
tel.: 784 040 997 lub 784 040 992
W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych należy kontaktować się bezpośrednio pod numer tel. 506-075-008 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny działający od 16 marca do 15 października w siedzibie Nadleśnictwa, pod numerem tel. stac. 59-858-03-49, tel. kom. 604-696-748.
Sprzedaż detaliczna drewna - przyjmowanie interesantów w biurze nadleśnictwa zawieszone do odwołania.
Zapłaty za drewno po uzgodnieniu z leśniczym dokonuje się na konto bankowe. Więcej informacji pod numerem telefonu 784 974 141.
Sprawy związane z obsługą portalu e-drewno, PLD oraz zawieraniem umów
na sprzedaż drewna dla firm prowadzi Pani Karolina Pięta nr tel. 728 420 050.
Sprawy związane z nadzorem nad lasami niepaństwowymi, wydzierżawianiem gruntów rolnych, stanem posiadania (wznawianie granic, czasowe udostępnianie gruntów leśnych ) należy uzgadniać telefonicznie z Działem Gospodarki Leśnej, nr tel. 59/858 02 44 lub osobiście w godzinach pracy biura Nadleśnictwa.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwienie sprawy ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być
rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę,
w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi,
przed którym toczy się postępowanie,
bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.