Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Osusznica
Osusznica 3, 77-130 Lipnica
e-mail: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl
tel. 59-82-13-367, fax. 59-82-18-396
http://www.osusznica.szczecinek.lasy.gov.pl/
Godziny pracy: 700 – 1500
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w środę i w czwartek w godz. 900-1000 oraz każdą czwartek w godz. 1430-1600, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny spotkania drogą telefoniczną lub osobiście za pośrednictwem sekretariatu.
W razie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.
Z uwagi na zagrożenie od COVID-19 sugerujemy załatwianie spraw poprzez e-mail, e-puap oraz telefonicznie.