Archiwa i rejestry urzędowe
W Nadleśnictwie Miastko funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 29 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 listopada 1996r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe - dla materiałów wytworzonych w jednostkach organizacyjnych PGL LP do dnia 31.12.2014r. Natomiast wobec dokumentacji powstałej po dniu 01.01.2015r. stosujemy zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjno - archiwalnych określone w Zarządzeniu nr 66 Dyrektora Generalnego LP z dnia 12 listopada 2014r.
Zgodnie z art. 10 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.01.112.1198 z późniejszymi zmianami) informacja publiczna, która nie została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Nadleśnictwa Miastko jest udostępniana na wniosek strony zainteresowanej, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.