Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Biuro Nadleśnictwa Drawsko czynne jest w dni robocze , w godzinach od 7.00 do 15.00,
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.
Korespondencję należy kierować na adres: Nadleśnictwo Drawsko, ul. Starogrodzka 30, 78-500 Drawsko Pomorskie.
Wszystkie sprawy kierowane do Nadleśnictwa można załatwiać w dniach od poniedzałku do piątku, w godzinach pracy od 7.00 do 15.00, w Sekretariacie Nadleśnictwa (pokój nr 1 ).
Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałki, od godz.14.30 do 15.30, po uprzednim umówieniu sie w sekretariacie Nadleśnictwa osobiście lub telefonicznie pod nr 943632046 lub e-mail: drawsko@szczecinek.lasy.gov.pl.
Sprzedaż drewna pozyskanego w drodze samowyrobu prowadzona jest w poszczególnych lesnictwach w środy w godz. 14.00 do 17.00 oraz w każdym innym dniu roboczym w godzinach ustalonych indywidualnie z leśniczym. Wykaz leśnictw znajduje się w zakładce dane teleadresowe.
Sprzedaż drewna pozyskanego kosztem nadleśnictwa prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa, pok.nr 9 (kasa), w każdy dzień roboczy od godz.8.00 do 14.00
Sporządzanie planów zalesień gruntów rolnych i doradztwo leśne prowadzone jest w pokoju nr 6, nr tel. 943632046
Posterunek Straży Lesnej mieści się w siedzibie nadleśnictwa (pok. nr 20) - przyjmuje interesantów po wczesniejszym umowieniu się telefoncznym, nr telefonu 943632046 lub 943615566.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwianie spraw (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrywane w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
2) jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
3) dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określić inne terminy niż określone wyżej.