Wyniki kontroli
Wyniki z przeprowadzonych kontroli dostępne są na pisemny wniosek. Druk na dole strony.
Kontrole zewnętrzne przeprowadzone w latach 2006-2021 w Nadleśnictwie Bytów wg wpisów w książce kontroli
- W dniach 14-18.09.2020r. pracownik BNL –lustracja obiektów nasiennych i leśnego materiału rozmnożeniowego. Sporządzono protokół.
- W dniu 28.02.2020r. Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Bytowie– kontrola w zakresie przestrzegania BHP. Sporządzono protokół.
- W dniu 17-20.09.2019r. pracownik Archiwum Państwowego Oddział w Słupsku- kontrola archiwalna. Sporządzono protokół.
- W dniach 10-13.06.2019r. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie-kontrola przestrzegania przepisów p.poż. Sporządzono protokół.
- W dniach 4-7.02.2019r. ZUS o/Słupsk - kontrola prawidłowości i rzetelności opłacania składek, ustalania uprawnień do świadczeń, prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne lub rentowe, wystawiania zaświadczeń i zgłaszania danych do ZUS za lata 2016-2018. Sporządzono protokół (zaleceń nie wydano, uchybień nie stwierdzono).
- W dniu 22.03.2018r. Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Bytowie–ocena realizacji ogólnych, warunków szkodliwych i wymogów bhp. Sporządzono protokół.
- W dniu 25.07.2018r. - Pracownik KPPSP Bytów. Kontrola dot. przestrzegania przepisów p.poż. Sporządzono protokół.
- W dniach 22-25.11.2016r. – pracownik Biura Nasiennictwa Leśnego –lustracja leśnego materiału podstawowego. Sporządzono protokół.
- W dniu 15.03.2016r. – pracownik Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bytowie – kontrola postępowania administracyjnego w sprawie wykonywania robót budowlanych na drogach leśnych. Wydano decyzje administracyjne.
- W dniu 23.03.2016r. – pracownik Archiwum Państwowego, oddział w Słupsku – kontrola postępowania z materiałami archiwalnymi. Sporządzono wystąpienie pokontrolne. Wydano zalecenia.
- W dniu 31.03.2016r. – pracownik Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bytowie – kontrola postępowania administracyjnego w sprawie wykonywania robót budowlanych na drogach leśnych. Wydano decyzje administracyjne.
- W dniu 28.06.2016r. - Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Bytowie–ocena realizacji ogólnych i wymogów bhp. Sporządzono protokół.
- W dniach 22-25.11.2016r. – inspektor kontroli terenowej BNL –kontrola leśnego materiału podstawowego pod kątem wymagań ustawowych. Sporządzono protokół.
- W dniach 9-17.05.2013r. – pracownik ZUS O/Słupsk. Kontrola obejmowała lata 2010-2012. Sporządzono protokół.
- W dniu 28.06.2013r. – Pracownik KPPSP Bytów. Kontrola dot. przestrzegania przepisów p.poż. Sporządzono protokół.
- W dniach 9-11.05.2012r. – pracownicy NFOŚiGW - kontrola realizacji projektu –budowa deszczowni. Informacja pokontrolna.
- W dniu 29.10.2012r. – pracownik PPIS Bytów- Ocena narażenia zawodowego w spr. choroby zawodowej w ZUL-i . Karta oceny narażenia zawodowego.
- W dniach 10-12.10. 2011r. – pracownik BUL – kontrola LMP i LMR.
- W dniu 21.12.2009r. – pracownik PPIS w Bytowie przeprowadził kontrolę w zakresie podejrzenia choroby zawodowej jednego z byłych pracowników.
- Dnia 14.05.2008r.– nadinspektor OUG Poznań – inspekcja odkrywkowa ZG „Grzmiąca” . Z inspekcji sporządzono protokół, zaleceń pokontrolnych nie wydano.
- W dniach 15-18.01.2008r – inspektor ZUS oddz. Słupsk przeprowadził kontrolę prawidłowości i rzetelności obliczania, potrącania i opłacania składek . Bez zaleceń pokontrolnych.
- W dniach 4-5.05.2006r. - inspektor SANEPID-u przeprowadził bieżącą kontrolę sprawdzającą warunki pracy na stanowiskach robotniczych i nierobotniczych. Z kontroli sporządzono protokół.
- W dniach 21-23.02.2006r. - inspektor PIP przeprowadził kontrolę problemową dotyczącą: tematyki uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem, przestrzegania przepisów BHP oraz prawa pracy. Kontrolą objęte zostało także stanowisko Społecznego Inspektora Pracy. Z kontroli sporządzono protokół.
Kontrole wewnętrzne przeprowadzone w latach 2007-2021r. w Nadleśnictwie Bytów wg wpisów w książce kontroli
1. W dniach 10-16.12.2020r. pracownik RDPL Szczecinek –kontrola dot. nasiennictwa i selekcji. Sporządzono protokół i wystąpienie pokontrolne.
2. W dnach 26.11-11.12.2020r. pracownik RDPL Szczecinek –kontrola produkcji szkółkarskiej. Sporządzono protokół i wystąpienie pokontrolne.
3. W dniach 24-25.11.2020r. pracownik RDLP – kontrola bezpieczeństwa systemu informatycznego. Sporządzono protokół.
4. W dniach 15.06.2020r. - 8.10.2020r. - kontrola kompleksowa nadleśnictwa przez pracowników DGLP-ILP (upoważnienie GI.092.1.2020) – wydano zalecenia pokontrolne w dniu 13.01.2021r.
5. W dniu 18.12.2019r. pracownik RDLP Szczecinek - kontrola planowania zadań z hodowli lasu w SILP. Sporządzono protokół.
6. W dniach 3-4.12.2019r. pracownik RDLP Szczecinek – kontrola doraźna stanu bhp. Sporządzono protokół.
7. W dniach 17-20.09.2019r. pracownik RDLP Szczecinek - kontrola stanu zabezpieczenia pożarowego obszarów leśnych. Sporządzono protokół.
8. W dniach 27.05.2019r. -14.06.2019r. pracownik RDLP Szczecinek – kontrola realizacji zadań związanych z obsługa LMN w jednostkach. Sporządzono protokół.
9. W dniu 14.12.2018r. pracownik RDLP Szczecinek –kontrola ochrony informacji niejawnych i spraw obronnościowych. Sporządzono protokół.
10. W dniu 5.12.2018r. pracownicy RDLP Szczecinek- Ocena zastosowania wytycznych dot. postępowania na terenach klęskowych. Sporządzono protokół.
11. W dniu 25.09.2018r. pracownik RDLP Szczecinek - w spr. przydział, ewidencjonowania i przechowywania broni, amunicji i środków przymusu bezpośredniego. Sporządzono protokół.
12. W dniu 25.10.2017r. –pracownik DGLP – badanie anonimowej skargi (EZD/17752/2017). Sporządzono protokół.
13. W dniach 21-23.11.2017-pracownik DGLP w spr. skargi dot. asfaltu na ścieżce rowerowej (EZD 20220/2017). Sporządzono protokół.
14. W dniu 23-24.01.2017r.- pracownicy RDLP Szczecinek – w spr. badania anonimu. Sporządzono protokół.
15. W dniach 21-23.02.2017r. pracownik DGLP- badanie skargi anonimowej EZD21281.
16. W dniach 12-14.12.2016 – pracownik DGLP ZKT-badanie skargi oraz realizacja inwestycji z zakresu dróg leśnych. Sporządzono sprawozdanie z kontroli.
17. W dniu 19.03.2015r. – pracownicy RDLP Szczecinek – Kontrola dot. warunków, przydziału i przechowywania i użytkowania broni palnej. Sporządzono protokół.
18. W dniach 27-30.10.2015r. – pracownik RDLP Szczecinek – badanie skargi. Sporządzono protokół z kontroli.
19. W dniu 9.11.2015r. – pracownik RDLP Szczecinek – Kontrola dot. ochrony informacji niejawnych i obronnych. Sporządzono protokół z kontroli.
20. W dniach 9-10.06.2014 r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola problemowa z odnowień naturalnych. Sporządzono protokół.
21. W dniu 17.12.2014r.- pracownik RDLP Szczecinek- kontrola problemu edukacji leśnej. Sporządzono notatkę służbową.
22. W dniu 12-28.02.2013r. – pracownik RDLP Szczecinek –Kontrola sprawdzająca. (DK-0942-1/13). Sporządzono protokół.
23. Dnia 12.06.2013r. -pracownicy DGLP (upoważnienie : DK-0941-2-11/13, DK-0941-2-12/13) - Kontrola dot. udostępniania gruntów w latach 2011-2012. Sporządzono protokół.
24. Dnia 1.08.2013r. –pracownik RDLP Szczecinek. Kontrola nadzoru mniszki brudnicy. Sporządzono notatkę służbową.
25. Dnia 10.10.2013r. – pracownicy RDLP Szczecinek. Kontrola problemowa dokumentacji obrotu drewnem. Protokół nr ED-094-11/13.
26. W dniach 12-13.12.2013r. – pracownik RDLP Szczecinek. Kontrola problemowa – roczne plany użytkowania rębnego. Sporządzono protokół.
27. Dnia 19.06.2012r. – pracownik RDLP Szczecinek - Kontrola używania pojazdów do celów służbowych. Sporządzono protokół.
28. Dnia 2-3.07.2012r. – pracownik RDLP Szczecinek – Badanie skargi dot. dzierżaw. Sporządzono protokół dn. 3.07.2012r.
29. W dniu 08.02.2011r. - pracownik RDLP Szczecinek – kontrola doraźna z zakresu edukacji leśnej. Sporządzono protokół.
30. W dniu 25.02.2011r. – pracownicy DGLP Warszawa - kontrola kompleksowa (upoważnienie SRI-0940-2-1/11). Sporządzono protokół.
31. W dniu 8.06.2011r. – pracownik RDLP – kontrola dot. spraw obronności oraz ochrony informacji niejawnych. Sporządzono protokół „Z”-11/11
32. W dniu 10.06.2011r. – pracownicy DGLP-SRI (upoważnienie GI-0941-9/11) – kontrola doraźna dot. korekty historii zakupów drewna. Sporządzono protokół.
33. W dniach 5-8.07.2011r. – pracownicy DGLP –SRI (Upoważnienie GI-052-47-3/11) – kontrola doraźna –skarga anonimowa. Sporządzono protokół.
34. W dniach 8-10.11.2011r. – pracownicy RDLP Sz-k (Upoważnienie DK-0943-8/11) - kontrola nt. planowania i wykonania inwestycji , remontów i napraw dróg w 2011r. Sporządzono protokół.
35. W dniach 6-9.12.2011r. – pracownik RDLP SZ-k – ochrona mienia i zwalczania szkodnictwa leśnego. Sporządzono protokół.
36. W dniach 23-24.11.2011r. , 14-15.12.2011r. – pracownik RDLP Sz-k – kontrola sprawdzająca wykonanie zaleceń pokontrolnych z ochrony p.poż.
37. W dniach 16-17.03.2010r. - pracownik RDLP Szczecinek – kontrola doraźna -badanie anonimu. Sporządzono notatkę .
38. W dniach 29.03-1.04.2010r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola sprawowania nadzoru w lasach niepaństwowych w latach 2008-2009. Sporządzono protokół.
39. W dniu 6.05.2010r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola dot. szkółki leśnej i odnowień. Sporządzono protokół.
40. W dniach 7-8.07.2010r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola doraźna gospodarstwa szkółkarskiego. Sporządzono protokół.
41. W dniu 02-04.08.2010r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola problemowa z ochrony przeciwpożarowej. Sporządzono protokół.
42. W dniach 29.09.-04.10.2010r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola ewidencji, obiegu i poprawności sporządzania oraz przyczyn anulowania kwitów wywozowych oraz asygnat. Sporządzono protokół w dniu 04.10.2010r.
43. W dniach 11-13.10.2010r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola dot. spraw obronnych. Ochrona informacji niejawnych. Sporządzono protokół.
44. W dniach 17-19.11.2010r. - pracownik RDLP Szczecinek – kontrola dot. zagospodarowania lasu. Lustracja drzewostanu zakwalifikowanego do zrębu sanitarnego. Sporządzono protokół.
45. W dniach 06-08.12.2010r. - pracownik RDLP Szczecinek – kontrola problemowa – realizacja inwestycji drogowych w oparciu o „specustawę drogową”. Sporządzono protokół.
46. W dniu 9-10.12.2010r. - pracownik RDLP Szczecinek – kontrola dot. prowadzenia spraw z zakresu BHP. Sporządzono protokół.
47. Dnia 9.04.2009r. - pracownik RDLP Szczecinek – kontrola dotycząca ochrony informacji. Sporządzono notatkę „Z”-41/09.
48. W dniach 20-23.04.2009r. –pracownicy RDLP Szczecinek - kontrola zadań inwestycyjnych. Sporządzono notatkę służbową.
49. Dnia 23.04.2009r. - 2 pracowników RDLP Szczecinek – kontrola dotycząca zadań inwestycyjnych. Sporządzono notatkę służbową.
50. W dniach 18-25.05.2009r. - pracownik DGLP oraz pracownik Sz. R. I. - kontrola doraźna dotycząca stosowania bonifikat na drewno. Sporządzono protokół z kontroli. Sz.R.I-0943-2-6/2009.
51. Dnia 16.07.2009r. – pracownik RDLP Szczecinek przeprowadził kontrolę dot. udzielania pożyczek na zakup samochodów używanych również do celów służbowych. Sporządzono protokół.
52. W dniu 10.12.2009r. – pracownik RDLP Szczecinek przeprowadził kontrolę nt. ewidencji gruntów zgodnie z Zarządzeniem DGLP Nr 67 z dn. 17.07.2001r. Sporządzono protokół. ZZ-0941-6/09.
53. W dniach 22-25.07.2008r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola sprawowania nadzoru nad lasami niepaństwowymi. Z kontroli sporządzono protokół.
54. Dnia 24.07.2008r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola problemowa dot. spraw obronności – oddział kancelarii tajnej. Protokół – „Z”-21/08.
55. Dnia 7.08.2008r. – pracownik RDLP Szczecinek – kontrola doraźna systemu informatycznego.
56. Dnia 22.10.2008r. – inspektor DGLP Sz. R. I. – kontrola problemowa dot. przestrzegania zasad sprzedaży drewna.(GI-09419/08)
57. W dniach 18-21.11.2008r.–pracownik RDLP Szczecinek- kontrola doraźna z zakresu ochrony mienia i zwalczania szkodnictwa leśnego w latach 2005-2008. Sporządzono protokół z kontroli.
58. Dnia 14.06.2007r. – pracownik RDLP Szczecinek przeprowadził kontrolę dot. umów dzierżawnych gruntów oraz nieruchomości. Z kontroli sporządzono protokół.
59. Dnia 16.05.2007r. – pracownik RDLP Szczecinek przeprowadził kontrolę dot. stanu posiadania (sposobu ewidencji lasów, gruntów i innych nieruchomości). Z kontroli sporządzono notatkę służbową.
60. W dniach 20-22.03.2007 – pracownik RDLP –kontrola problemowa dot. organizacji i kadr n-ctwa (upoważnienie DK-0949-3/07). Sporządzono protokół.
Wprowadziła:
Alicja Lang-Jaśniak