Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Kliniska przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa.
Skargi i wnioski dotyczące infrastruktury Nadleśnictwa oraz prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych można również wnieść u Sekretarza w dniach i godzinach urzędowania Nadleśnictwa Kliniska.
Wnioski dotyczące szkód łowieckich na terenie OHZ (Ośrodek Hodowli Zwierzyny) oraz szkodnictwa leśnego można złożyć w sekretariacie Nadleśnictwa Kliniska.
Sprawami związanymi z udostępnianiem gruntów w zakresie umów najmu, dzierżaw gruntów oraz służebności, a także zamiany, sprzedaży gruntów zajmuje się specjalista SL ds. stanu posiadania.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Sprzedaż drewna w leśnictwach prowadzona jest w następujących dniach:
a) wtorek - leśnictwa: Zabrodzie, Rurzyca, Strumiany, Załom, Sowno, Cisewo, Morawsko,
b) środa - leśnictwa: Jankowo, Pucko, Poczernin, Wielgowo, Niedźwiedź, Bącznik.
Miejscem sprzedaży drewna jest kancelaria leśnictwa w wyznaczony dzień tygodnia w godzinach 7-10.(Cennik na drewno znajduje się w zakładce Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia, w plikach do pobrania.)
Data wywozu drewna będącego przedmiotem sprzedaży detalicznej podana jest na asygnacie, w razie niemożności wywozu w wyznaczonym terminie, nabywca powinien zgłosić się do leśnictwa o wyznaczenie nowego terminu.
Sprzedaż sadzonek w Szkółce Leśnej w Sownie odbywa się w każdy wtorek w godz. 9-11 w kancelarii szkółki. (Cennik na sadzonki znajduje się w zakładce Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia, w plikach do pobrania.)
Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pan Jacek Sidorko, tel. 91-43-121-37