Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Z uwagi na zaistniałą sytuację dotyczącą wystąpienia SARS-CoV-2, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, z przykrością informujemy, że realizacja zajęć edukacyjnych oraz imprez masowych w Nadleśnictwie Antonin została wstrzymana do odwołania.
Apelujemy również do wszystkich osób o załatwianie spraw za pomocą poczty tradycyjnej, mailowo lub telefonicznie. Wykaz adresów e-mail oraz numerów telefonów znajduje się na stronie internetowej Nadleśnictwa Antonin w zakładce "Kontakt", oraz w serwisie BIP w zakładce "Dane teleadresowe".
Pokoje gościnne wynajmowane są z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Antonin
Antonin, ul. Wrocławska 11
62-421 Przygodzice
tel. 62 734 81 24, 606-684-513
www.antonin.poznan.lasy.gov.pl
e-mail: antonin@poznan.lasy.gov.pl
Biuro Nadleśnictwa Antonin czynne jest w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
Skargi i wnioski – Nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz. 900- 1500, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu przybycia - Nadleśniczy przyjmuje do godziny 1600.
Szkodnictwo leśne (kradzież drewna, nielegalny wywóz odpadów do lasu itp.) należy zgłaszać do Tomasza Nowaka – Komendanta Posterunku Straży Leśnej – tel. 606-684-511.
Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer nadleśnictwa tel. 62-734-81-24 lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny tel. 600-186-735 oraz Bartoszem Kulawinkiem tel. 530-321-310.
Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów odbywa się:
- a) w kancelariach leśnictw, po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności towaru z leśniczym we wtorki i piątki
- b) w biurze Nadleśnictwa w dni robocze od godz. 830do 14
Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się
w zakładce "Dane teleadresowe".
Nadzór nad lasami niepaństwowymi - w Nadleśnictwie Antonin na terenie powiatu ostrowskiego nadzorem nad lasami niepaństwowymi zajmuje się Stanisław Gdula tel. 698-887-952.
Stan posiadania - dzierżawa i wylesienia gruntów leśnych, zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych na potrzeby obsługi infrastruktury przesyłowej (energia elektryczna, gaz, itp.), nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości, Leśna Mapa Numeryczna – w powyższych sprawach kontaktować należy się z Pawłem Cepa tel. 883-333-938.
Gospodarka rolna - realizacja umów dzierżawy gruntów użytkowanych rolniczo, organizowanie przetargów na dzierżawę gruntów, nadzór nad gruntami rolnymi, ewidencja gruntów rolnych – Adam Kozyra tel. 536-072-742.
Edukacja leśna – organizacja lekcji i zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno – promocyjnych – Malwina Fikus-Skoczylas tel. 530-611-093.
Pozyskanie oraz sprzedaż drewna – przedmiotowymi sprawami w Nadleśnictwie Antonin zajmują się: Beata Nadolna tel. 882-153-208 oraz Michał Zeissel tel. 536-820-275.
Sprawy pracownicze – wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dotyczącej naboru na wolne stanowiska pracy, szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp. – Joanna Janeczkowska tel. 698-887-905.
Zamówienia publiczne – postepowanie w trybie ustawy Pzp, prowadzenie rejestru zamówień zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp, itp. – Adam Kozyra tel. 536-072-742.
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
1) niezwłoczne załatwienie sprawy (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.