Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Trzcianka:
-
za pośrednictwem poczty na adres:
Nadleśnictwo Trzcianka
ul. Ogrodowa 2
64-980 Trzcianka
-
pocztą elektroniczną na adres: trzcianka@pila.lasy.gov.pl
-
faxem: 67 216 33 02
-
składane bezpośrednio w sekretariacie
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.
Na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. 2011 nr 209 poz. 1243) Nadleśnictwo Trzcianka zapewnia osobom uprawnionym możliwość korzystania z pomocy tłumacza języka migowego.
Osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego lub innej formy komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Nadleśnictwie Trzcianka (z wyłączeniem sytuacji nagłych) za pośrednictwem osoby przybranej , faxem lub mailem, określając przedmiot sprawy w celu usprawnienia rozpatrzenia sprawy.
W Nadleśnictwie Trzcianka osobą przeszkoloną w systemie językowo-migowym jest specjalista ds informatyki - Tomasz Witkowski.
Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekratariacie nadleśnictwa pod numerem: 672163240 lub e-mail: trzcianka@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piatku od 7.00. do 15.00