Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg oraz pracowników, którzy merytorycznie prowadzą daną sprawę można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.
Terrminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
- Biuro Nadleśnictwa Krzyż czynne jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 do 15:00
- W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy Tomasz Judek przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek od godziny 14:00 do 16:00.
- Sprzedaż detaliczna drewna odbywa się od poniedziałku do środy w godzinach od 8:00 do 13:30 w budynku nadleśnictwa w pokoju nr 7.