Sprawy
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Poniżej podano kontakty użyteczne w załatwianiu różnych typów spraw w Nadleśnictwie
(pracownicy biura Nadleśnictwa)
1. mgr inż. Tomasz Gontarz - sprawy z zakresu zamówień publicznych, inwestycji i remontów obiektów budowlanych w tym dróg leśnych, sprawy administracyjne;
2. inż. Tomasz Wawryniuk – sprawy związane z pozyskaniem i sprzedażą drewna, bezpeczeństwem i higieną pracy, gospodarką łowiecką;
3. mgr inż. Agnieszka Doroszuk – sprawy związane ze stanem posiadania, ochroną lasu, ochroną przeciwpożarową, ochroną przyrody oraz turystycznym zagospodarowaniem lasu, podatek leśny
4. mgr inż. Dominika Stępkowska – sprawy związane ze sprzedażą drewna, przychodem i rozchodem drewna oraz administracją portalu PLD i e-drewno.
5. mgr inż. Grzegorz Jakimiuk - sprawy związane z rozpatrywaniem reklamacji surowca drzewnego;
6. mgr inż. Marek Charkiewicz - sprawy związane z LMN, edukacją przyrodniczo-leśną, administrowaniem strony internetowej oraz strony BIP, kontakt z mediami;
7. Marzena Bortnowska – sprawy z zakresu finansów i rachunkowości Nadleśnictwa;
8. mgr inż. Tadeusz Charkiewicz - sprawy z zakresu dzierżawy gruntów rolnych i gruntów leśnych, najmu oraz służebności gruntów
9. mgr Sławomir Rawiak - sprawy z zakresu zwalczania szkodnictwa leśnego.
10. Ewa Popławska - najem budynków i lokali, podatek od nieruchomości