Zamówienia publiczne
W związku ze zmianami prawnymi,wprowadzjącymi pełną elektronizację zamówień publicznych, Nadleśncitwo Puławy informuje, że postępowania są prowadzone w oparciu o Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia. Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony jest sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Wszystkie nasze postępowania będą dostępne na profilu:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy
Proces składania oferty nie wymaga od Wykonawcy założenia konta na przedmiotowej platformie. Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z ZamPublU niezbędny jest ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej) (czytaj więcej) Dodatkowe informacje dotyczące zasad komunikacji i korzystania z platformy dostępne są pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00).
Przejdź do platformy zakupowej Nadleśnictwa Puławy