Zamówienia publiczne
Dotyczy uruchomienia platformy zakupowej
Szanowni Państwo, Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które od 18.10.2018 r. wymuszają elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów powyżej progu (przetargi zgodnie z Prawem zamówień publicznych) oraz postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej progów (postępowania regulaminowe).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 31.10.2019 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik , zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej. Jak to wygląda w praktyce:
● Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link kierujący bezpośrednio do postępowania,
● Na stronie postępowania znajdą Państwo pełną dokumentację (specyfikację istotnych warunków zamówienia, opis przedmiotu zamówienia i inne niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia),
● Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól składających się na formularz, klikając przycisk "Złóż ofertę", prześlą Państwo ofertę do Zamawiającego.
● W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik
Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań. Jedynym wymogiem do spełnienia z Państwa strony, by móc składać oferty, jest dostęp do Internetu oraz jednej z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo, w zamówieniach zgodnych z Pzp, muszą Państwo posiadać ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej). W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00). Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Pliki do pobrania - lista załączników
-
.PDFpx_dg~rdlp_krakow~nadl_gromnik~zarzadzenie_nr_17_w_sprawie_wprowadzenia_i_stosowania_regulaminu_dot._zamowien__ponizej_kwoty_o_ktorej_mowa_w_art.2_ust.1_pkt.1_ustawy_pzp_realizowanych_w_ramach_projektow_wspolfinansowanych_ze_srodkow_poiis_2014_2020.pdf
-
.PDFpx_dg~rdlp_krakow~nadl_gromnik~zarzadzenie_nr_20_wprowadzajace_do_stosowania_regulamin_udzielania_zamowien_na_dostawy__roboty_budowlane_i_uslugi_o_wartosci_ponizej_kwoty_130_tys._zl..pdf