Archiwa i rejestry urzędowe
W biurze Nadleśnictwa Olkusz funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu
o Zarzadzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakłądowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe oraz o Zarządzenie nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, w związku z art. 6 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Zawartość archiwum ujęta jest w stosownych ewidencjach.
Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiazujących przepisów.