Piszczac: Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Chotyłów
Numer ogłoszenia: 181152 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chotyłów , ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, woj. lubelskie, tel. 83 3778216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Chotyłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn: Remont dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów. Roboty polegają na nawiezieniu pospółki piaskowo -żwirowej , profilowaniu równiarką korony dróg leśnych gruntowych oraz zagęszczeniu nawiezionego materiału.wykonanie rowów odwadniających Drogi przeznaczone do remontu zlokalizowane są w 3 leśnictwach. 1 Remont drogi leśnej o dł. 535 mb położonej w leśnictwie Kodeń, 2.Remont drogi leśnej o dl. 1285 mb położonej w leśnictwie Kłoda. 3.Remont dróg leśnych o dl. 1957 mb położonych w leśnictwie Połoski/Terespol..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części nr 1 - w wysokości 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00/100), - dla części nr 2 - w wysokości 1800,00 zł. (słownie jeden tys. osiemset zł 00/100, - dla części nr 3 - w wysokości 2600,00 zł. (słownie: dwa tys. sześćset złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Oddział w Białej Podlaskiej nr 91203000451110000000091490 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium - Remont dróg leśnych gruntowych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną, co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie następującymi urządzeniami: -walec wibracyjny samojezdny o minimalnej masie 5 ton- co najmniej 1 szt. - walec statyczny samojezdny o masie 5 ton - co najmniej 1 szt. -samochód samowyładowczy o minimalnej ładowności 15t - min. 1 szt. -równiarka - 1 szt. -koparka podsiębierna o pojemności łyżki min 0,25 m3 - co najmniej 1 szt, Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności drogowej Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo: W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze 4. Aktualny odpis z rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania niniejszej umowy z powodu: - opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu, (umowa o zamówienie zostanie podpisana w terminie przekraczającym 30 dni od terminu otwarcia ofert) - opóźnienia przez zamawiającego w przekazaniu placu budowy lub frontu prac, - braków lub wad dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wymagających czasu niezbędnego do dostosowania się wykonawcy do tych zmian, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od zamawiającego, - konieczności wykonania robót zamiennych , niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, - przerwy na skutek konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, które uniemożliwiają prowadzenie robót, - przerwy na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych, negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, - przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_chotylow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chotyłów, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, sekretariat p. nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Chotyłów, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, sekretariat p. nr 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi leśnej w leśnictwie Kodeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi leśnej o dł. 535 mb położonej w leśnictwie Kodeń, Zakres robót obejmuje: - karczowanie pni , - wykonanie nawierzchni z pospółki piaskowo-żwirowej w ilości 893 m3, - mechaniczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem - wykonanie rowów odwodniających o dł. 40 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi leśnej w leśnictwie Kłoda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi leśnej o dl. 1285 mb położonej w leśnictwie Kłoda. Zakres prac obejmuje: - karczowanie pni - usunięcie humusu - korytowanie podłoża na długości 75 mb - wykonanie nawierzchni z pospółki piaskowo-żwirowej w ilości 1810 m3, - mechaniczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem - wykonanie rowów odwodniających o dł. 40 mb - wykonanie przepustu z rury HPDE o dl. 6 mb Ø 60 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg w leśnictwie Połoski/Terespol.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg leśnych o dl. 1957 mb położonych w leśnictwie Połoski/Terespol. -karczowanie pni -wykonanie nawierzchni z pospółki piaskowo-żwirowej w ilości 2834 m3, -mechaniczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem -wykonanie rowów odwodniających o dł. 40 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.